Microsoft geeft thuisgebruikers extra ondersteuning bij Windows Vista

Windows Vista Service

Microsoft heeft vanaf vandaag een speciale website in het leven geroepen om consumenten te ondersteunen bij problemen met Windows Vista. Op http://www.windowsvistaservice.nl/ kunnen gebruikers van Windows Vista ondersteuning vinden als ze er zelf niet meer uitkomen.

Deze website is gelanceerd na een regen van klachten die via deĀ Consumentenbond waren aangemeld. Nu moet ik wel zeggen dat ik naar het klachtenformulier van de Consumentenbond heb gekeken en dat het wel erg eenzijdig is. Er werd niet echt doorgevraagd, je kon alleen kiezen uit een aantal voorgekauwde keuzes.

De mensen die problemen hebben met Windows Vista moeten natuurlijk wel ergens terrecht kunnen met hun klachten, maar de manier hoe de Consumentenbond het in mijn ogen heeft aangepakt is niet de juiste denk ik…

  • J.v.Geloven

    Ik heb drie (3) problemen met Vista:
    1. de draadloze internetverbinding valt regelmatig uit.Heb met de provider gebeld en men heeft op afstand het systeem doorgemeten om na te gaan of de installatie goed is uitgevoerd.Dit bleek geheel in orde te zijn.
    2. Randapparatuur : heb een Canon MP 160 gekocht welke wel kan copieren en printen maar de scanfunktie werkt niet.De buurman met dezelfde printer.scanner en gebruik makend van Windows XP heeft geen enkel probleem.Zijn printer aangesloten op mijn laptop met Vista werkt ook niet op de funktie “scannen”.
    3.Regelmatig vallen sommige programma-funkties uit.Er is geen pijlop te trekken welke dit zijn : het gebeurt gewoon “ad random”.Ik kan niet aangeven of er specifiek steeds dezelfde funktie ujitvalt.

    Kunt u mij voor bovengenoemde problemen een oplosing aanreiken.

    Bij voorbaat dank.

    Jan van Geloven

  • J.v.Geloven

    Ik heb drie (3) problemen met Vista:
    1. de draadloze internetverbinding valt regelmatig uit.Heb met de provider gebeld en men heeft op afstand het systeem doorgemeten om na te gaan of de installatie goed is uitgevoerd.Dit bleek geheel in orde te zijn.
    2. Randapparatuur : heb een Canon MP 160 gekocht welke wel kan copieren en printen maar de scanfunktie werkt niet.De buurman met dezelfde printer.scanner en gebruik makend van Windows XP heeft geen enkel probleem.Zijn printer aangesloten op mijn laptop met Vista werkt ook niet op de funktie “scannen”.
    3.Regelmatig vallen sommige programma-funkties uit.Er is geen pijlop te trekken welke dit zijn : het gebeurt gewoon “ad random”.Ik kan niet aangeven of er specifiek steeds dezelfde funktie ujitvalt.

    Kunt u mij voor bovengenoemde problemen een oplosing aanreiken.

    Bij voorbaat dank.

    Jan van Geloven

  • Helaas heb ik hier zo 123 geen oplossing voor (‘k ben geen helpdesk :)). Het beste kunt u even op de website van Microsoft (www.windowsvistaservice.nl) kijken (ik werk niet voor Microsoft) en desnoods even contact opnemen met Microsoft. Op de Windows Vista Servicewebsite staat een contactformulier : http://www.microsoft.com/netherlands/windows/form/vistaform.aspx

  • Helaas heb ik hier zo 123 geen oplossing voor (‘k ben geen helpdesk :)). Het beste kunt u even op de website van Microsoft (www.windowsvistaservice.nl) kijken (ik werk niet voor Microsoft) en desnoods even contact opnemen met Microsoft. Op de Windows Vista Servicewebsite staat een contactformulier : http://www.microsoft.com/netherlands/windows/form/vistaform.aspx

  • hermes

    media center werkt niet meer